V případě reklamních předmětů se spolehněte, že jde o dárek, který vám může v mnoha směrech pomoci, respektive může vám pomoci šířit vaši značku, pěstovat její dobré jméno a v nejlepším případě klidně i získávat nové zákazníky. Záleží na tom, jak dobře znáte svou cílovou skupinu a jakým směrem máte v úmyslu rozšiřovat a podporovat vaše služby. V každém případě si ověříte, že jde o marketingový nástroj, který funguje.

Nechte si poradit

Věřte tomu, že nejde jen o to natisknout někam vaše jméno nebo logo s vaší značkou. Velmi záleží na tom, o jaký produkt půjde a jaká bude jeho kvalita. Jestliže někdo dostane propisku, která vydrží psát jeden týden a pak ji bude moci zahodit, pak to rozhodně vašemu dobrému úmyslu nepomůže. Jestliže bude mít ale propisku, která mu vydrží několik let, bude skutečně potěšen a vy si můžete být jistí, že jste se dobře propagovali. Obraťte se na specialisty a najděte způsob, jak oslovit vaši cílovou skupinu.